خانم ها نخونن
خانم های محترم من بی گناه هستم ... بزودی گونه شناسی آقایان رو هم میگذارم
درضمن اگر کسی فکر می کند توهینی به اوشده است همین جا از او عذرخواهی می کنم. این فقط یک شوخی است.








+ نوشته شده در پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت 15:34 توسط پیام شجریان
|